אני מבלה את ימי במשרד ע-נ-קי עם תאורת ניאון קבועה וטמפרטורה נשלטת מזגן. יש עמדות עבודה מאחורי ומלפניי ומכל צדדי. אין חלונות ב"אופן ספייס" וגם לא חילופי עונות, אבל על מחיצת הזכוכית שתוחמת את השולחן שלי תלוי לוח "שנה בגינה" המאוייר של אילנה שטיין, שמזכיר לי בכל רגע שיש עולם שלם בחוץ, ובו, ממש מאחורי הבית שלי, אחו שנובט, צומח, פורח ובקיצור – עושה את כל מה שעשו הצמחים ובעלי החיים לפני שהתחלנו לארוז את העולם ולמנות את הזמן.

במשרד

כל חודש בלוח מכיל מידע עונתי מאויר מרתק, מתכונים וטיפים, לאוהבי טבע ולחובבי גינון וליקוט. הוא כולו עדינות, מבט בוחן ואוהב, וידע מעמיק שמוגש באופן הכי ידידותי.

תראו, לדוגמה, את חודש ספטמבר (בחצי התחתון של הלוח שאינו נראה כאן, יש כמובן את כל ימות החודש וסימון חגים ומועדים):

ספטמבר_ר01

אילנה, האימא של ״לוח שנה בגינה״ היא בוגרת בצלאל, בעלת הקייטרינג הטבעוני ״דוידי ואילנה״ וחובבת טבע נלהבת שמאיירת אותו, מלקטת בו ומדריכה בו סיורי ליקוט. "אני גם חקלאית זעירה בהרי ירושלים, מורה לגינון וקיימות, מצילה ירקות שנזנחו על המדף ושוטפת כלים", היא אומרת.

הנה הצצה עליה ועל תהליך העבודה שלה:

שנה בגינה אילנה מציירת

 

לוח שנה בגינה הכנה 3

לוח שנה בגינה הכנה 4

לוח שנה בגינה הכנה 2

כבר אוגוסט.

הרימונים מבשילים על עצי האחו שלנו. זה סימן שראש השנה מתקרב.

רימונים

הזמנתי היום לוח חדש.

שתהיה לנו שנה טובה!

 

כאן אפשר לקנות לוח וכאן סתם לשוטט אצל אילנה בבלוג

 

 

